Budowa gazowego żródła kogeneracji w kotłowni "Rokitek"
Budowa gazowego żródła kogeneracji w kotłowni "Rokitek"
Postępowanie jest prowadzone jako sektorowe, o wartości poniżej progów kwotowych określonych w rozporządzeniu wydanym na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019r. pod poz. 1843) w oparciu o Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane dotyczących działalności sektorowej przez Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Sandomierzu z dnia 19.03.2019r, z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, gwarantującej wykonanie zadania w sposób efektywny, oszczędny i terminowy. W stosunku do zamawiającego zastosowanie mają przepisy art.3 ust.1 pkt. 1-4 wymienionej ustawy.
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
27-600 Sandomierz, ul. P.O.W. 8, woj. Świętokrzyskie
pow. Sandomierski, tel. 15 832 58 40
www.pecsandomierz.pl, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
„Zaprojektowanie i wybudowanie instalacji fotowoltaicznej na Kotłowni „Stocznia”
ul. Portowa 14a wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj i wybuduj”
Miejsce realizacji : Kotłownia „Stocznia” ul. Portowa 14a
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych i ofert częściowych.
Termin realizacji ( wymagany) – 31.12.2020r
Wadium: 4 000,00 zł
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenia:
Cena (koszt) – 70pkt.
Ocena techniczna – 30pkt.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego lub drogą elektroniczną na podstawie pisemnego zgłoszenia( poczta, email-skan).
Dokumentację techniczną należy opracować w ramach przetargu
Uprawnieni do kontaktów z oferentami: Robert Sobieraj, Leszek Czarnecki, Tomasz Kamuda, Michał Kozieł
tel.15 832 58 40 w godz. 900-1400.
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. sekretariat.
Termin składania ofert upływa dnia 31 sierpnia 2020r o godz. 1200
Otwarcie ofert nastąpi dnia 31 sierpnia 2020r o godz. 1215 w siedzibie zamawiającego, lok. świetlica.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 spełniający wymogi art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Prezes Zarządu - mgr inż. Rafał Binięda Sandomierz. 10.08.2020 r.
Postępowanie jest prowadzone jako sektorowe, o wartości poniżej progów kwotowych określonych w rozporządzeniu wydanym na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019r. pod poz. 1843) w oparciu
o Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane dotyczących działalności sektorowej przez Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Sandomierzu z dnia 19.03.2019r, z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, gwarantującej wykonanie zadania w sposób efektywny, oszczędny i terminowy. W stosunku do zamawiającego zastosowanie mają przepisy art.3 ust.1 pkt. 1-4 wymienionej ustawy.
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
27-600 Sandomierz, ul. P.O.W. 8, woj. Świętokrzyskie
pow. Sandomierski, tel.15 832 58 40
www.pecsandomierz.pl, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
„Zaprojektowanie i wybudowanie 2 instalacji fotowoltaicznych na kotłowni „Rokitek” Sandomierz, ul. POW 8, oraz 1 instalacji fotowoltaicznej na kotłowni „Stocznia” Sandomierz ul. Portowa 14a wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj i wybuduj”
Miejsce realizacji : Kotłownia ”Rokitek ”- Sandomierz ul. POW 8,
Kotłownia „Stocznia” ul. Portowa 14a
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych i ofert częściowych.
Termin realizacji (wymagany) – 30.09.2020r
Wadium: 10 000,00 zł
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenia:
Cena (koszt) – 70pkt.
Ocena techniczna – 30pkt.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego lub drogą elektroniczną na podstawie pisemnego zgłoszenia( poczta, email-skan).
Dokumentację techniczną należy opracować w ramach przetargu
Uprawnieni do kontaktów z oferentami: Michał Kozieł, Janusz Żmuda, Leszek Czarnecki, Robert Sobieraj tel.15 832 58 40 w godz. 900-1400
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. sekretariat.
Termin składania ofert upływa dnia 30 czerwca 2020r o godz. 1200
Otwarcie ofert nastąpi dnia 30 czerwca 2020r o godz. 1215 w siedzibie zamawiającego, lok. świetlica.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 spełniający wymogi art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Sandomierz. 04.06.2020 r.
Ogłoszenie o przetargu ofert na sukcesywną bezgotówkową sprzedaż paliw płynnych na wyznaczonych stacjach paliw Wykonawcy w okresie od marca 2020r. do marca 2022r.(okres 2 lat )
I. Zamawiający:
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej - Spółka z o.o.
27-600 Sandomierz, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 8
Te. 15 83258-40, fax 15 8325076,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
strona internetowa: www.pecsandomierz.pl
II. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw płynnych na wyznaczonych stacjach Wykonawcy. Orientacyjne ilości zamawianych paliw wynoszą:
oleju napędowego – 25 000 litrów
bezołowiowej etyliny Pb – 500 litrów
Paliwa powinny spełniać warunki normy:
olej napędowy – PN EN 590
bezołowiowa etylina Pb – PN EN228
Zakup przez Zamawiającego mniejszych niż wymienione wyżej ilości paliw nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. Zakup paliw odbywać się będzie na stacjach wskazanych przez Wykonawcę. Stacje winny być czynne całodobowo i przez wszystkie dni tygodnia oraz przynajmniej jedna z nich powinna być oddalona od siedziby Zamawiającego – 27-600 Sandomierz, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 8 – w promieniu nie większym niż 5 km. Zakup paliw będzie odbywał się bezpośrednio do zbiorników samochodowych i maszyn budowlanych lub sprzętu (kanistrów) Zamawiającego . Wykaz marek i numerów rejestracyjnych pojazdów a także nazwiska uprawnionych osób do tankowania będzie przedstawiony Wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy. Rozliczenie pobranego paliwa odbywać się będzie na podstawie prawidłowo wystawionej 2 razy w miesiącu zbiorczej faktury VAT w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury. Do każdej zbiorczej faktury VAT Wykonawca musi dostarczyć informację zawierającą w szczególności:
adres stacji paliw,
datę i godzinę tankowania,
rodzaj i ilość zakupionego paliwa,
nr rejestracyjny pojazdu, stan licznika w km lub mg przed tankowaniem ( w przypadku tankowania pojazdu)
III. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
IV. Kryteria wyboru.
Cena dnia z uwzględnieniem ewentualnego rabatu na 1 l paliwa.
V. Termin płatności.
14 dni od dnia otrzymania faktury.
VI. Pisemne oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie do dnia 09 marca 2020r. do godz. 1300 w zamkniętych kopertach z dopiskiem „ Oferta na bezgotówkową sprzedaż paliw płynnych”.
VII. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09 marca 2020r. o godz. 1315 w siedzibie Zamawiającego.
VIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo uznania przetargu lub jego części za nie rozstrzygnięty bez podania przyczyny. Przetarg nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych ( t.j. Dz.U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.)
IX Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi w siedzibie Zamawiającego. Oferenci zostaną powiadomieni drogą faksową lub telefonicznie.
X. Wybrany oferent zostanie powiadomiony o terminie i miejscu podpisania umowy.
XI. Bliższych informacji udziela : Adam Szlachetka – tel. (15)8325840 wew. 144
W związku z niewpłynięciem żadnej oferty postępowanie przetargowe zostało unieważnione.
09 marzec 2020r.
Ogłoszenie
o przetargu ofert na transport samochodowy miału węglowego z kopalni Polskiej Grupy Górniczej na place składowe kotłowni Zamawiającego w Sandomierzu
I. Zamawiający:
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej – Spółka z o.o. , 27-600 Sandomierz, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 8, tel. 15 83258-40, fax 15 8325076,
e-mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
strona internetowa: www.pecsandomierz.pl
II. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny transport samochodowy w okresie od marca 2020r. do 28 lutego 2021r. miału węglowego w ilości wynikającej z harmonogramu , który jest załącznikiem do specyfikacji warunków zamówienia z kopalni Polskiej Grupy Górniczej na place składowe kotłowni Zamawiającego w Sandomierzu .
III. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
IV. Kryteria wyboru.
Cena (całego kontraktu) – 100 %
V. Termin płatności.
30 dni od daty otrzymania faktury .
VI. Wadium: 5 tys. zł
VII. Warunki zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego w Dziale Technicznym lub pobrać ze strony www.pecsandomierz.pl
VIII. Pisemne oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w sekretariacie do dnia 21 stycznia 2020r. do godz. 1300 w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Przetarg na transport miału węglowego”.
IX. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 stycznia 2020r. o godz. 13 15 w siedzibie Zamawiającego.
X. Zamawiający zastrzega sobie prawo uznania przetargu lub jego części za nie rozstrzygnięty bez podania przyczyny.
Zamówienie sektorowe poniżej progów określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U. z 2017r.poz. 1579 z późn. zm.).
XI. Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi w siedzibie Zamawiającego. Oferenci zostaną powiadomieni drogą faksową lub telefonicznie.
XII. Wybrany oferent zostanie powiadomiony o terminie i miejscu podpisania umowy.
XIII. Bliższych informacji udziela Robert Piątek – tel. (15) 8325840 wew. 43
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Sandomierzu 27-600 Sandomierz ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 8, ogłasza II przetarg pisemny – ofertowy na sprzedaż :
1. Wyładowarki wagonów WWJ-115 producent Zremb Jasień rok produkcji 1991. Cena wywoławcza 12180,00 zł netto +VAT. Wadium w kwocie 1218,00 zł
Przetarg zostanie przeprowadzony w dniu 19 czerwca 2019 r. w siedzibie PEC Sandomierz Sp. z o.o. , 27-600 Sandomierz, ul. POW 8 . Otwarcie ofert nastąpi o godz. 1230
Wyładowarkę wagonów można oglądać na placu w siedzibie kotłowni Stocznia ul.Portowa14 do dnia przetargu do godz. 1130 . Kontakt telefoniczny Szlachetka Adam tel. 602 759 645.
Wadium należy wpłacić na konto spółki w BS Sandomierz nr rachunku 86 9429 0004 2001 0010 5242 0001 do dnia 17.06.2019 do godz. 1200 lub w kasie spółki do dnia przetargu do godz. 1200 .
Pisemne oferty oddzielnie dla każdego środka trwałego należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem "Przetarg" osobiście lub drogą pocztową w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19.06.2019 do godz. 1200
Okres związania z ofertą trwa 14 dni od daty otwarcia ofert.
Przetarg zostanie przeprowadzony zgodnie z regulaminem, z którym można się zapoznać w siedzibie PEC Sandomierz.
Zatwierdził : Prezes Zarządu mgr Grzegorz Kwiatkowski
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Sandomierzu 27-600 Sandomierz ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 8, ogłasza przetarg pisemny – ofertowy na sprzedaż n/w aktywów trwałych:
1. Ładowarka Ł-35HSW nr VIN 112, rok produkcji 1987. Cena wywoławcza : 17900,00 zł netto +VAT. Wadium w kwocie: 1790,00 zł .
2. Samochód ciężarowy 3,5 tony Lublin 3 3554 nr rejestracyjny TSA V035, rok produkcji 2000, VIN SUL 355417Y0019375.
Cena wywoławcza 2400,00 zł netto+VAT. Wadium w kwocie 240,00 zł.
3. Wyładowarka wagonów WWJ-115 producent Zremb Jasień rok produkcji 1991. Cena wywoławcza 17400,00 zł netto +VAT. Wadium w kwocie 1740,00 zł
Przetarg zostanie przeprowadzony w dniu 17 maja 2019 r. w siedzibie PEC Sandomierz Sp. z o.o. , 27-600 Sandomierz, ul. POW 8 . Otwarcie ofert nastąpi o godz. 1230
W/w składniki majątku można obejrzeć na placu w siedzibie PEC S-rz Sp. z o.o. poz. nr 1 , oraz w siedzibie kotłowni Stocznia ul.Portowa pozycje 2 i 3 do dnia przetargu do godz. 1130 . Kontakt telefoniczny Szlachetka Adam tel. 602 759 645.
Wadium należy wpłacić na konto spółki w BS Sandomierz nr rachunku 86 9429 0004 2001 0010 5242 0001 do dnia 16.05.2019 do godz. 1200 lub w kasie spółki do dnia przetargu do godz. 1200 .
Pisemne oferty oddzielnie dla każdego środka trwałego należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem "Przetarg" osobiście lub drogą pocztową w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17.05.2019 do godz. 1200
Okres związania z ofertą trwa 14 dni od daty otwarcia ofert.
Przetarg zostanie przeprowadzony zgodnie z regulaminem, z którym można się zapoznać w siedzibie PEC Sandomierz.
Zatwierdził : Prezes Zarządu mgr Grzegorz Kwiatkowski
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
na opracowanie kompletnej dokumentacji aplikacyjnej w celu otrzymania dofinansowania w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 Poddziałanie 1.6.1 Źródła wysokosprawnej kogeneracji dla projektu: "Budowa gazowego źródła kogeneracji w kotłowni Rokitek"
Treść ogłoszenia o przetargu nieograniczonym w załączniku
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
na opracowanie kompletnej dokumentacji aplikacyjnej w celu otrzymania dofinansowania w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 Poddziałanie 1.6.1 Źródła wysokosprawnej kogeneracji dla projektu: "Budowa gazowego źródła kogeneracji w kotłowni Rokitek"
Treść ogłoszenia o przetargu nieograniczonym w załączniku
Ogłoszenie o zaproszeniu do złożenia oferty
1. "Remont w budynku kotłowni "Rokitek" PEC Sp. z o.o. przy ul.P.O.W. nr 8 w Sandomierzu"
2. "Remont w budynku kotłowni "Stocznia" PEC Sp. z o.o. przy ul.Portowej 14A w Sandomierzu"
Treść ogłoszenia o zaproszeniu w załączniku
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
"Przebudowa sieci i przyłączy cieplnych do budynków przy ul. Słowackiego 3,5,7 oraz przy budynkach Ogrodowa 6 i 8 w Sandomierzu"
Treść ogłoszenia w załączniku
Ogłoszenie
o przetargu ofert na transport samochodowy miału węglowego z kopalni Polskiej Grupy Górniczej na place składowe kotłowni Zamawiającego w Sandomierzu
I. Zamawiający:
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej – Spółka z o.o. , 27-600 Sandomierz, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 8, tel. 15 83258-40, fax 15 8325076,
e-mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
strona internetowa: www.pecsandomierz.pl
II. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny transport samochodowy w okresie od marca 2019r. do 29 lutego 2020r. miału węglowego w ilości wynikającej z harmonogramu , który jest załącznikiem do specyfikacji warunków zamówienia z kopalni Polskiej Grupy Górniczej na place składowe kotłowni Zamawiającego w Sandomierzu .
III. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
IV. Kryteria wyboru.
Cena (całego kontraktu) – 100 %
V. Termin płatności.
30 dni od daty otrzymania faktury .
VI. Wadium: 5 tys. zł
VII. Warunki zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego w Dziale Technicznym lub pobrać ze strony www.pecsandomierz.pl
VIII. Pisemne oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w sekretariacie do dnia 12 lutego 2019r. do godz. 1300 w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Przetarg na transport miału węglowego”.
IX. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 lutego 2019r. o godz. 13 15 w siedzibie Zamawiającego.
X. Zamawiający zastrzega sobie prawo uznania przetargu lub jego części za nie rozstrzygnięty bez podania przyczyny.
Zamówienie sektorowe poniżej progów określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U. z 2017r.poz. 1579 z późn. zm.).
XI. Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi w siedzibie Zamawiającego.
Oferenci zostaną powiadomieni drogą faksową lub telefonicznie.
XII. Wybrany oferent zostanie powiadomiony o terminie i miejscu podpisania umowy.
XIII. Bliższych informacji udziela Robert Piątek – tel. (15) 8325840 wew. 43
Postępowanie jest prowadzone jako sektorowe, o wartości poniżej progów kwotowych określonych w rozporządzeniu wydanym na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity 2017r.) w oparciu o Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane dotyczących działalności sektorowej przez Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Sandomierzu, z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, gwarantującej wykonanie zadania w sposób efektywny, oszczędny i terminowy. W stosunku do zamawiającego zastosowanie mają przepisy art.3 ust.1 pkt. 4, art. 132 ust.1, pkt. 3, art. 133 ust.1 wymienionej ustawy.
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
27-600 Sandomierz, ul. P.O.W. 8, woj. Świętokrzyskie
pow. Sandomierski, tel./fax. 015 832 50 76, 832 58 40
www.pecsandomierz.pl, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
Zadanie Nr 1
„Przebudowa przyłącza cieplnego do budynku przy ul. Króla 10 w Sandomierzu.”
Zadanie Nr 2
„Remont przyłącza cieplnego do budynku przy ul. Koseły 2 w Sandomierzu. ”
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych i ofert częściowych.
Termin odbioru końcowego ( wymagany) – 18.09.2018r
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
Cena (koszt) – 80%.
Opinia techniczna – 20 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego lub drogą elektroniczną na podstawie pisemnego zgłoszenia( poczta, fax., email-skan).
Uprawnieni do kontaktów z oferentami: Robert Piątek, Robert Sobieraj, Janusz Żmuda
tel. 15 832 58 80, 832 58 40 w godz. 9.00-14.00.
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. sekretariat.
Termin składania ofert upływa dnia 20 lipiec 2018r o godz. 1200
Otwarcie ofert nastąpi dnia 20 lipiec 2018r o godz. 1215
w siedzibie zamawiającego, lok. świetlica.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 spełniający wymogi art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Sandomierz. 20.06.2018 r.
Postępowanie jest prowadzone jako sektorowe, o wartości poniżej progów kwotowych określonych w rozporządzeniu wydanym na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych z późn. zmianami w oparciu o Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane dotyczących działalności sektorowej przez Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Sandomierzu, z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, gwarantującej wykonanie zadania w sposób efektywny, oszczędny i terminowy. W stosunku do zamawiającego zastosowanie mają przepisy art.3 ust.1 pkt. 4, art. 132 ust.1, pkt. 3, art. 133 ust.1 wymienionej ustawy.
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
27-600 Sandomierz, ul. P.O.W. 8, woj. Świętokrzyskie
pow. Sandomierski, fax. 015 832 50 76,tel.015 832 58 40
www.pecsandomierz.pl, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
1.„ Montaż ultradźwiękowego przepływomierza DN 250 na rurociągu zasilającym magistralnym sieci cieplnej w kotłowni „Rokitek” w Sandomierzu.”/ podstawowe materiały Zamawiającego/
2.„ Wymiana zaworów kulowych kołnierzowych DN 300 szt. 2, DN 100 szt.2 oraz DN 32 szt.1 w komorze K- V na magistrali ciepłowniczej z kotłowni „Rokitek” w Sandomierzu” / podstawowe materiały Zamawiającego/
Miejsce realizacji : Sandomierz ul. POW 8
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych i ofert częściowych.
Termin realizacji ( wymagany) – 26-27.06.2018r
Łączny czas wykonania w/w robót bez uruchomienia sieci – 36 godzin
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenia:
Cena (koszt) – 80%.
Opinia techniczna – 20 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego lub drogą elektroniczną na podstawie pisemnego zgłoszenia( poczta, fax., email-skan).
Przedmiary robót należy opracować w ramach przetargu
Uprawnieni do kontaktów z oferentami: Robert Piątek i Robert Sobieraj tel.015 832 58 80,
Janusz Żmuda Kierownik kotłowni tel.015 832 35 73 w godz. 9.00-14.00.
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. sekretariat.
Termin składania ofert upływa dnia 12 czerwiec 2018r o godz. 12.00
Otwarcie ofert nastąpi dnia 12 czerwiec 2018r o godz. 12.15
w siedzibie zamawiającego, lok. świetlica.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 spełniający wymogi art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
……………………………
Sandomierz. 22.05.2018 r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Postępowanie jest prowadzone jako sektorowe, o wartości poniżej progów kwotowych określonych w rozporządzeniu wydanym na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych z późn. zmianami w oparciu o Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane dotyczących działalności sektorowej przez Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Sandomierzu, z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, gwarantującej wykonanie zadania w sposób efektywny, oszczędny i terminowy. W stosunku do zamawiającego zastosowanie mają przepisy art.3 ust.1 pkt. 4, art. 132 ust.1, pkt. 3, art. 133 ust.1 wymienionej ustawy.
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
27-600 Sandomierz, ul. P.O.W. 8, woj. Świętokrzyskie
pow. Sandomierski, fax. 015 832 50 76,tel.015 832 58 40
www.pecsandomierz.pl, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
1. „Modernizacja układów zasilania elektrycznego w celu awaryjnego uruchamiania urządzeń z pominięciem falowników napędu rusztu, wentylatora podmuchu i wentylatora ciągu w szafach kotłowych kotłów K-1 i K-3 oraz w szafach pomp obiegowych w kotłowni „Rokitek” w Sandomierzu.”
2. „ Modernizacja rozdzielni N/N – wymiana sprzęgła wraz ze sterowaniem w kotłowni „Rokitek” w Sandomierzu.”
Miejsce realizacji : Sandomierz ul. POW 8
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych i ofert częściowych.
Termin realizacji ( wymagany) – 28.09.2018r
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenia:
Cena (koszt) – 80%.
Opinia techniczna – 20 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego lub drogą elektroniczną na podstawie pisemnego zgłoszenia( poczta, fax., email-skan).
Dokumentację techniczną modernizacji należy opracować w ramach przetargu
Uprawnieni do kontaktów z oferentami: Robert Piątek i Robert Sobieraj tel. 15 832 58 80,
Janusz Żmuda Kierownik kotłowni tel. 15 832 35 73 w godz. 900-1400.
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. sekretariat.
Termin składania ofert upływa dnia: 30 kwiecień 2018r o godz. 1200
Otwarcie ofert nastąpi dnia : 30 kwiecień 2018r o godz. 1215
w siedzibie zamawiającego, lok. świetlica.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 spełniający wymogi art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Sandomierz. 26.03.20
Ogłoszenie o przetargu ofert na sukcesywną bezgotówkową sprzedaż paliw płynnych na wyznaczonych stacjach paliwa Wykonawcy w okresie od marca 2018r. do marca 2020r.(okres 2 lat )
I. Zamawiający:
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej - Spółka z o.o.
27-600 Sandomierz, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 8
Te. 15 83258-40, fax 15 8325076,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
strona internetowa: www.pecsandomierz.pl
II. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw płynnych na wyznaczonych stacjach Wykonawcy. Orientacyjne ilości zamawianych paliw wynoszą:
oleju napędowego – 25 000 litrów
bezołowiowej etyliny Pb – 500 litrów
Paliwa powinny spełniać warunki normy:
olej napędowy – PN EN 590
bezołowiowa etylina Pb – PN EN228
Zakup przez Zamawiającego mniejszych niż wymienione wyżej ilości paliw nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. Zakup paliw odbywać się będzie na stacjach wskazanych przez Wykonawcę. Stacje winny być czynne całodobowo i przez wszystkie dni tygodnia oraz przynajmniej jedna z nich powinna być oddalona od siedziby Zamawiającego – 27-600 Sandomierz, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 8 – w promieniu nie większym niż 5 km.. Zakup paliw będzie odbywał się bezpośrednio do zbiorników samochodowych i maszyn budowlanych lub sprzętu (kanistrów) Zamawiającego . Wykaz marek i numerów rejestracyjnych pojazdów a także nazwiska uprawnionych osób do tankowania będzie przedstawiony Wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy. Rozliczenie pobranego paliwa odbywać się będzie na podstawie prawidłowo wystawionej 2 razy w miesiącu zbiorczej faktury VAT w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury. Do każdej zbiorczej faktury VAT Wykonawca musi dostarczyć informację zawierającą w szczególności:
adres stacji paliw,
datę i godzinę tankowania,
rodzaj i ilość zakupionego paliwa,
nr rejestracyjny pojazdu, stan licznika w km lub mg przed tankowaniem ( w przypadku tankowania pojazdu)
III. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
IV. Kryteria wyboru.
Cena dnia z uwzględnieniem ewentualnego rabatu na 1 l paliwa.
V. Termin płatności.
14 dni od dnia otrzymania faktury.
VI. Pisemne oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie do dnia 14 marca 2018r. do godz. 1300 w zamkniętych kopertach z dopiskiem „ Oferta na bezgotówkową sprzedaż paliw płynnych”.
VII. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 marca 2018r. o godz. 1315 w siedzibie Zamawiającego.
VIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo uznania przetargu lub jego części za nie rozstrzygnięty bez podania przyczyny. Przetarg nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych ( t.j. Dz.U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.)
IX Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi w siedzibie Zamawiającego. Oferenci zostaną powiadomieni drogą faksową lub telefonicznie.
X. Wybrany oferent zostanie powiadomiony o terminie i miejscu podpisania umowy.
XI. Bliższych informacji udziela : Robert Piątek – tel. (15) 8325840 wew. 143, Adam Szlachetka – tel. (15)8325840 wew. 144
Zatwierdził:
Prezes Zarządu
mgr inż. Leszek Kawiorski
06.03.2018r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Postępowanie jest prowadzone jako sektorowe, o wartości poniżej progów kwotowych określonych w rozporządzeniu wydanym na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity z dnia 8 czerwca 2010r. – Dz. U. Nr 113, poz.759 z późn. zm.) w oparciu o Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane dotyczących działalności sektorowej przez Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Sandomierzu, z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, gwarantującej wykonanie zadania w sposób efektywny, oszczędny i terminowy. W stosunku do zamawiającego zastosowanie mają przepisy art.3 ust.1 pkt. 4, art. 132 ust.1, pkt. 3, art. 133 ust.1 wymienionej ustawy.
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
27-600 Sandomierz, ul. P.O.W. 8, woj. Świętokrzyskie
pow. Sandomierski, tel./fax. 15 832 50 76, 832 58 40
www.pecsandomierz.pl, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA ZADANIA:
Miejsce realizacji : Sandomierz
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych i ofert częściowych.
Termin realizacji ( wymagany) – 30.05.2018r
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenia:
Cena (koszt) – 70%.
Ilość i jakość referencji – 15%.
Ocena techniczna oferty – 15%.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego lub drogą elektroniczną na podstawie pisemnego zgłoszenia.
Uprawnieni do kontaktów z oferentami: Robert Piątek i Robert Sobieraj
tel. 15 832 58 80, 832 58 40 w godz. 900-1400.
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. sekretariat.
Termin składania ofert upływa dnia 15 marca 2018r o godz. 1200
Otwarcie ofert nastąpi dnia 15 marca 2018r o godz. 1230 w siedzibie zamawiającego, lok. świetlica.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 spełniający wymogi art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
……………………………
Sandomierz. 23.02.2018 r.
Zgłoszenia przyjmujemy całodobowo pod numerem
993
W zgłoszeniu prosimy o:
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej
Spółka z o.o.
ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 8
27-600 Sandomierz
tel.: 15 832 58 40, 15 832 58 80
fax.: 15 832 50 76